Ulotka

Ulotka to jedna z najpopularniejszych form reklamy bezpośredniej. Z ich pomocą możesz szybko dotrzeć do szerokiej grupy docelowej klientów. Ten rodzaj materiałów reklamowych cieszy się dużą popularnością ze względu na dużą różnorodność oraz przystępne ceny. Z przyjemnością zajmiemy się zaprojektowaniem oraz wydrukowaniem spersonalizowanych ulotek reklamowych dostosowanych do Państwa oczekiwań.

Ulotka
Portfolio

Ulotka definicja

Ulotka to papierowy dokument reklamowy, którą można złożyć w szablon, broszurę lub ulotkę. Ulotki to dokumenty promocyjne, które służą przede wszystkim do przedstawienia firmy, organizacji, produktów lub usług oraz informowania potencjalnych klientów lub członków społeczeństwa o korzyściach. Są one zwykle rozprowadzane w gazetach, rozdawane osobiście lub umieszczane na stojakach na ulotki w miejscach o dużym natężeniu ruchu.

zobacz
nasze realizacje

Jakie są cele ulotki

Głównym celem ulotki jest poszerzenie wiedzy czytelnika na jeden konkretny temat, wokół którego koncentruje się ulotka.

  • Przyciągaj wzrok odbiorców od pierwszego wejrzenia dzięki zdumiewająco pięknemu projektowi graficznemu.
  • Promuj swoje produkty, agencję lub usługę w intuicyjny sposób.
  • Buduj zaufanie między Tobą, a potencjalnymi klientami.
  • W porównaniu z reklamami w telewizji czy w gazetach broszury wydają się bardziej opłacalne.
  • Gdy ludzie przyzwyczają się do wspaniałych reklam internetowych, namacalna i delikatna broszura staje się cenniejsza.
Portfolio
Portfolio

Możesz zadać sobie pytanie, dlaczego decydujesz się na korzystanie z broszur zamiast innych metod? Faktem jest, że ulotka jest jedną z najlepszych form marketingu, która może łatwo zapewnić szybkie rezultaty, zwiększając wpływ na biznes i współczynniki konwersji. Oto niektóre z powodów, dla których warto korzystać z ulotki :

  • Jest to opłacalna metoda
  • Łatwo zrozumiały dla czytelników, ponieważ wykorzystuje klarowny język do tworzenia świadomości o czymś
  • Pod względem dotarcia do grupy docelowej robi wrażenie
  • Większość dobrze zaprojektowanych ulotek zajmuje niewiele czasu, aby przykuć uwagę potencjalnych klientów
  • Zaoferuj spójną formę brandingu
  • Oferuj solidne referencje dotyczące przyszłych produktów i usług oferowanych przez firmę

ZATRZYMAJ SIĘ!

Szanujemy cenny czas naszych klientów przy wycenie projektów, dlatego zapraszamy do skorzystania z formularza wycen projektów.

Zazwyczaj odpowiadamy w ciągu 24 godzin od wysłania zapytania.

Napisz do nas

Różnica między ulotkami, folderami, broszurami, czasopismami i biuletynami

a) Ulotki a foldery

Broszury i foldery mają podobne wzory, ale ich główna różnica polega na celu. Folder przeznaczony jest do sprzedaży produktów i usług dla firmy, a głównym celem broszur jest informowanie.

b) Ulotki a broszury

Ulotki i broszury również zawierają podobne kreatywne projekty, ale różnica polega na złożeniu liczb. Ulotki różnią się od broszur, ponieważ pojawiają się tylko w jednym rozłożonym arkuszu, podczas gdy broszury mają kilka rodzajów składania.

c) Ulotki i biuletyny

Podobnie jak ulotki, biuletyny są również tworzone w celu promowania produktów, usług i działalności firmy. Są również atrakcyjne i łatwe do odczytania, podobnie jak ulotki. Ich główna różnica polega na ich szczegółowych celach: biuletyn polega na przekazywaniu informacji dziennych, miesięcznych lub rocznych oraz raportów firmy. Z drugiej strony ulotka dotyczy tego, czym jest organizacja i czemu służy.

d) Ulotki i czasopisma (broszury)

W porównaniu z ulotkami, czasopisma są zaprojektowane w formie książkowej, co oznacza, że ​​są płaskie i nieskładane. Ponadto tym, co odróżnia go od innych form reklamy, jest to, że zazwyczaj składają się one z wielu stron (zwykle od 8 do 73 stron).

Portfolio

Rodzaje ulotek

Ulotka ma wiele różnych typów, a każdy z nich ma do odegrania inną rolę. Można go podzielić na pięć następujących typów, zgodnie z jego formatem i układem.

Broszura składana w bramie

Jest to dość rzadka ulotka ze względu na wysoką cenę, która ma ogromny wpływ, gdy jest właściwie używana. Jego składana do wewnątrz konstrukcja sprawia, że ​​jest wygodny do przenoszenia, a jakość papieru jest bardzo wysoka; dzięki temu czytelnicy mogą go przechowywać przez długi czas.

Ulotka składana

Ulotka składana znajduje się wśród nas każdego dnia. Jest to jeden z najpopularniejszych i najczęściej używanych typów ulotek, a jednocześnie ma bardziej formalny układ niż ulotki trójdzielne. Stosowana jest głównie do katalogów i prezentacji produktów, targów i spotkań firmowych itp.

Ulotka trójdzielna

Łatwo zauważyć, że jest to ulotka składająca się z trzech części, zgodnie z jej nazwą. A jest to dość powszechna ulotka, którą możemy zobaczyć wszędzie. Ta ulotka ma wystarczająco dużo miejsca dla projektantów, aby przedstawić interesujące informacje na świetnym projekcie graficznym, tym samym przyciągając większą uwagę czytelnika.

Portfolio

Ulotka składana w Z

Ulotka składana w Z, w zasadzie może nazywać się również składaniem harmonijkowym. To świetna opcja składania ulotek, ze względu na wszechstronność jaką zapewnia. Graficy komputerowi mogą oddzielić każdy element, tworząc każdy panel jako samodzielny lub zaprojektować ulotkę tak, aby otwierała się na pełną rozkładówkę z jednym dużym, wyróżniającym zdjęciem.

Jak zaprojektować ulotkę

Jak zaprojektować ulotkę? Najłatwiejszym i najbardziej opłacalnym sposobem jest skorzystanie z profesjonalnego studia graficznego. Szablony projektów broszur może zapewniają estetyczny układ z tekstem zastępczym, obrazami i grafiką jednak podczas dostosowywania szablonu możemy napotkać problemy. Pierwszym elementem może okazać się, źle przygotowany plik, którego nie jesteśmy w stanie sprawdzić przed zakupem. Kolejnym aspektem mogą okazać się problemy techniczne takie jak program do edycji pliku oraz rodzaj monitora, który może nie odzwierciedlać rzeczywistych kolorów. Szablon ulotki zaprojektowany przez studio graficzne, można używać wielokrotnie.

Jakie informacje na ulotce?

Ponieważ ostatecznym celem jest sprzedaż produktów/usług, należy je projektować z uwzględnieniem wszystkich tych elementów, które mogłyby zwiększyć współczynniki konwersji. Oto lista:

  1. Zwróć uwagę dzięki przejrzystemu projektowi na okładce, przedstawiającego obraz, logo i hasło
  2. Wzbudź ciekawość atrakcyjnym tekstem
  3. Ustaw nastrój swoich czytelników, wybierając jasne kolory
  4. Użyj czcionek o różnych rozmiarach
  5. Zostaw trochę białej przestrzeni na czas projektowania, aby zapewnić uporządkowany wygląd
  6. Rozsądnie używaj pól, aby wyróżnić obraz lub informacje
  7. Zaplanuj odpowiednią fałdę, która najlepiej uzupełni informacje i obrazy
  8. Ożyw ją wstawiając 2-4 zdjęcia
5/5 - (57 votes)