Portfolio

Giełda pracy 2019 – Uniwersytet Opolski

Identyfikacja wizualna giełdy pracy UO

W roku 2019 nasza firma miała okazję realizować identyfikację wizualną Giełdy Pracy organizowanej przez Uniwersytet Opolski. Naszym zadaniem było zaprojektowanie materiałów reklamowych, które zaciekawią potencjalnego uczestnika i zachęcą go do bliższego zapoznania się z tym wydarzeniem.

Postawiliśmy na trzy wiodące kolory: pomarańczowy, jasnoniebieski oraz bordo. Na materiałach reklamowych musiało znaleźć się logo Uniwersytetu Opolskiego, nazwa wydarzenia wraz z programem informującym o przebiegu spotkania, a także wyraźna i wyeksponowana data wydarzenia. Ponadto, materiały reklamowe musiały również uwzględnić miejsce na logotypu sponsorów oraz firm współpracujących przy tworzeniu Giełdy Pracy 2019.

Wiemy, że Giełdy Pracy 2019 na Uniwersytecie Opolskim zakończyły się dużym sukcesem. Mamy nadzieję, że nasze materiały marketingowe przyczyniły się do wysokiej frekwencji podczas tego wydarzenia.

Zaprojektuj z Nami! kliknij