Skip to main content

Strony internetowe dla małych firm to zazwyczaj proste i mało wymagające witryny. Czy trudno zbudować stronę internetową dla małej firmy? Zebraliśmy kilka przykładów stron www dla małych firm, które Cię zainspirują. Gdy masz już wyobrażenie o tym, jak ma wyglądać Twoja witryna, następnym krokiem jest wybór odpowiedniego systemu zarządzania treścią (CMS), który pomoże Ci ją zbudować. Gorąco polecamy WordPress każdemu. Ma nie tylko wielokrotnie nagradzaną bibliotekę szablonów czy wtyczek odpowiednią dla różnych branż, ale również jest najpopularniejszym systemem zarządzania treścią dla początkujących osób.

Zastanawiasz się nad stworzeniem lub ulepszeniem witryny dla małej firmy? Dobry pomysł!

W 2023 r. strony internetowe są niezbędnym aspektem biznesu – niezależnie od branży, w której się znajdujesz. A jeśli chcesz pozostawić trwałe wrażenie, musisz zadbać o to, aby stworzyć stronę, która się wyróżnia.

Jak to zrobić?

W tym artykule ręcznie wybraliśmy kilka najlepszych przykładów witryn dla małych firm, które zbudowaliśmy i wdrożyliśmy. Na pewno pomogą Ci ukierunkować i zainspirować Twoje wysiłki. Na koniec odpowiemy na kilka typowych pytań dotyczących witryn internetowych dla małych firm.

Strony internetowe dla małych firm

Oto kilka przykładów najlepszych witryn dla małych firm, które pomogą zainspirować Twoje wysiłki – wszystkie zbudowane za pomocą CMS WordPress.

Developer – Moden Studio Development

Strony internetowe dla małych firm - developer
Strony internetowe dla małych firm – developer

Osiedle Chopina Niemodlin to miejsce, w którym budowane jest nowoczesne osiedle od początku projektowane i budowane przez lokalnych architektów. Strona internetowa jest przejrzysta i prosta. Pokazuje niezbędne informacje o inwestycji oraz prezentuje kluczowy element jakim jest lista dostępnych lokali. Warto zwrócić uwagę na niestandardowe rozwiązanie jakim jest możliwość zmiany statusu pojedyńczego lokum oraz możliwość wysłania zapytania spersonalizowanego do konkretnego lokalu. Całość dopełnia obszerna galeria zdjęć oraz zdjęcia 360 stopni z możliwością przeciągania.

Posadzki przemysłowe – mabet.pl

Strona internetowa dla małych firm - posadzki przemysłowe mabet
Strona internetowa dla małej firmy – posadzki przemysłowe mabet

MABET to opolska marka oferująca posadzki przemysłowe. Podobnie jak posadzki, strona internetowa charakteryzuje się silnym i konsekwentnym nawiązaniem kolorystycznym do logotypu marki. Posada ona również mnóstwo zdjęć podkreślających jakość i doświadczenie firmy. Ponadto ten przykład witryny dla małych firm wykorzystuje projekt reagujący na urządzenia mobilne.

Salon medycyny estetycznej – Barbara Bartecka

Strona internetowa dla salonu medycyny estetycznej - bbartecka
Strona internetowa dla salonu medycyny estetycznej – bbartecka

Barbara Bartecka zajmuje się medycyną estetyczną. Ten układ strony internetowej dla małych firm ma na celu zaprezentowanie oferty, jaką dysponuje powyższa firma. Strona jest przejrzysta i nawiązująca do rodzaju działalności klientki – branży beauty.

Dlaczego małe firmy potrzebują strony internetowej?

Trzydzieści lat temu wiele osób korzystało z fizycznych katalogów, takich jak książki telefoniczne, aby znaleźć firmy. Jednak w dzisiejszych czasach ludzie korzystają z wyszukiwarek .

A przy 4,5 miliarda aktywnych użytkowników Internetu na całym świecie jest bardzo prawdopodobne, że Twój rynek docelowy jest właśnie w internecie.

Teraz możesz pomyśleć, że można sobie poradzić ze stroną biznesową na Facebooku i numerem telefonu. Ale w rzeczywistości jest to szybki sposób na pozostanie w tyle za konkurencją.

Oto niektóre z korzyści płynących z posiadania witryny internetowej dla małej firmy:

  • Witryna internetowa umożliwia potencjalnym klientom znalezienie Twojej firmy i zapoznanie się z Twoimi produktami lub usługami.
  • Twoja strona internetowa pomaga budować wiarygodność i budować zaufanie potencjalnych klientów.
  • Możesz używać swojej witryny jako centrum do prowadzenia kampanii marketingowych na platformach społecznościowych lub w wyszukiwarkach.
  • Strony internetowe Opole pomagają również wyrównać szanse, umożliwiając małym firmom konkurowanie w tej samej domenie, co większe firmy.

Krótko mówiąc, nie można przecenić znaczenia witryny małej firmy.

Średni koszt projektowania stron internetowych dla małych firm

Chociaż nie ma ustalonej stawki, niestandardowa budowa strony internetowej dla małych firm zwykle kosztuje od 4000zł do 9000zł.

Niestandardowe opłaty za witrynę internetową zależą w dużej mierze od funkcji, których potrzebuje Twoja firma. Na przykład większość programistów stron internetowych pobiera większą opłatę za dodanie funkcji do sprzedaży online.

Najlepszy sposób na stworzenie strony internetowej dla małej firmy: Woocommerce

Woocommerce zapewnia wszystko, czego potrzebuje firma, aby sprzedawać online. 

Obejmuje to podstawowe elementy witryny dla małych firm, takie jak dostosowywanie witryny, optymalizacja pod kątem wyszukiwarek i przetwarzanie płatności.

Chcesz poznać najlepszą część? Jest niesamowicie prosty w użyciu.

Woocommerce zapewnia wiele szablonów dla małych firm, które każdy może dostosować pod swoje potrzeby – w większości przypadków nie są wymagane zaawansowane umiejętności kodowania.

Ponadto możesz dodać do swojej witryny różnego rodzaju wtyczki i funkcje za pomocą zaledwie kilku kliknięć, korzystając z wbudowanej bazy wtyczek. Chcesz zbierać adresy e-mail, aby zbudować listę mailingową? Nie ma problemu. Chcesz dodać produkty powiązane do procesu realizacji transakcji? To bardzo proste. 

Krótko mówiąc, możesz użyć WordPress z wtyczką Woocommerce do zbudowania strony internetowej, która będzie świetnie wyglądać i pomoże Ci rozwinąć firmę a dodatkowo pozwoli sprzedawać produkty.

Podsumowanie: Przykłady projektowania stron internetowych dla małych firm

Oto niektóre z kluczowych wniosków z tych przykładów witryn dla małych firm przedstawionych w tym artykule:

  • Pomyśl o osobowości i głosie Twojej marki. Następnie wybierz kolory, czcionki i elementy projektu, które będą reprezentować Twoją markę.
  • Wybierz proste tło, aby zwrócić uwagę odwiedzających na produkty, usługi lub wezwania do działania.
  • Upewnij się, że Twoja witryna jest przyjazna dla użytkownika, tworząc proste menu i umieszczając ważne linki z przodu i na środku.
  • Używaj przekonujących wezwań do działania i ułatw klientom realizację transakcji.